Fantastické dekorace pro váš interiér

Vše o nákupu

Chcete vědět, kolik stojí doprava, jak můžete zaplatit nakoupené zboží, či jak postupujeme v případě reklamace?


Doprava

Způsob doručení Cena
PPL – doprava na adresu 129 Kč
Osobní odběr na pobočce (nutno předem dohodnout telefonicky termín) zdarma

Platba

Způsob platby Cena
Platba převodem na účet  207830597/0600 zdarma
Dobírka – PPL 39 Kč
Osobní odběr zdarma

POZOR: Při volbě platby předem je třeba objednávku uhradit do 5 dní.


Doprava ZDARMA

Objednejte si zboží za 2000 Kč nebo více a odměníme vás dopravou ZDARMA.

Dodací lhůty

Produkty skladem odesíláme do 1-2 pracovních dnů.

Produkty na objednávku odesíláme do 10 dnů.

POZOR: Při platbě převodem na účet zboží expedujeme až po připsání částky na účet.

Vrácení zboží bez udání důvodu

Zakoupené zboží můžete bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí vrátit. Zboží – nepoužité a v neporušeném stavu – nám s průvodním dopisem a fakturou zašlete na naši adresu.

V co nejkratší lhůtě zboží zkontrolujeme a následně vám vrátíme peníze – na účet nebo složenkou. Poštovné nevracíme.

POZOR: Vrácené zboží nelze zaslat na dobírku.

Adresa pro vrácení nebo reklamaci

Decor4walls                                                                                                                                                                                                Pernicová Jana                                                                                                                                                                                           Nádražní 580/42                                                                                                                                                                                       66447 Střelice

737170579
[email protected]

Kontrola při převzetí zásilky

Při převzetí zásilky si ji nezapomeňte pečlivě zkontrolovat. Obal by neměl být roztrhaný, promočený nebo jinak

poškozený.

Poškozenou zásilku nepřebírejte. S dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a informujte nás na e-mailu [email protected]. Nové zboží vám zašleme v co nejkratší lhůtě.

Reklamace

Pokud po otevření zásilky zjistíte, že výrobek je vadný, dodali jsme jiný, nebo je chyba na faktuře či zcela chybí, napište nám na e-mail [email protected] (nejpozději do 3 dnů).

Záruka v délce 24 měsíců se vztahuje na vady zboží, které se projeví během záruční doby.

Nevztahuje se na vady způsobené: 

  • používáním k jinému než určenému účelu
  • špatným zacházením se zbožím
  • běžným opotřebením
  • poškozením živelnou událostí

Reklamované zboží zašlete na naši adresu včetně popisu vady a faktury. Odstranitelnou vadu okamžitě bezplatně odstraníme, v případě neodstranitelné vady vám vrátíme kupní cenu za zboží nebo poskytneme zboží nové.

Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu.

© Lukáš Kazda | všechna práva vyhrazena

Keloc NET s.r.o.